Advertoriale si materiale publicate la solicitarea partenerilor nostri.
Luati legatura cu noi daca sunteti interesati de publicarea unui material.

Promovarea SEO prin intermediul blogurilor

Search engine optimization (SEO) inseamna optimizarea site-urilor pentru motoarele de cautare. Fiindca la noi motorul de cautare Google este in topul preferințelor ca și utilizare, se pune accent pe acesta și mai puțin pe restul moatoarele de cautare ca Bing, Yahoo, Duck Duck Go si altele.

Orice webmaster isi poate optimiza site-ul pentru a obtine o pozitie mai buna in Google pe cuvintele cheie dorite, atat timp cat isi pune bine la punct o strategie Seo pe care sa o urmeze. Google pune la dispozitie o serie de tool-uri care ajuta in mod vizibil în procesul de optimizare site, mai mult aceste tool-uri pot fi folosite in mod gratuit. Fiindca regulile Google se modifica mereu, procesul de optimizare este intr-o permanenta schimbare, iar webmasterii trebuie sa se adapteze noilor reguli si sa tina cont de faptul ca anumite tehnici de optimizare si promovare pe care le foloseau in trecut, acum este posibil sa nu mai functioneze, ba mai mult ar putea dauna site-ului care se doreste a fi promovat. De aceea nu se poate vorbi despre un secret anume in Seo, totul tine de respectarea regulilor si de folosirea corecta a tehnicilor de optimizare. Ideea de baza este ca seo presupune munca si implicare pe termen lung. Este obligatorie prezenta in online, in social media si de asemenea scrierea unui conținut cat mai atractiv atat pentru vizitatori cat si pentru motoarele de cautare.

In procesul de link building, se vorbeste de obtinerea de link-uri naturale. Daca ar fi sa vorbim de una din metodele din ce in ce mai folosite de link building, aceasta ar fi publicarea de articole cu link pe bloguri. Blogurile reprezinta o resursa importanta in mediul online, prin intermediul lor se pot obtine link-uri de calitate. Se urmareste ca acestea sa aiba un page rank bun si continut interesant si original. Odata cu publicarea unui nou articol cu link se vor castiga noi vizitatori sau chiar cumparatori (dacă este cazul).

Inainte de a publica un articol cu link pe un blog se vor urmari urmatoarele lucruri:

  • page rankul blogului;
  • tipul de articole publicate pe blog;
  • nisa blogului, articolul poate fi publicat pe bloguri din aceeași nisa, dar și blogurile generale pot aduce foarte bine link-uri naturale si vizitatori;
  • ip-ul unic este iarasi un criteriu important pe care se pune accent in procesul de optimizare site;
  • se verifica daca articolul scris are continut interesant care poate fi citit de vizitatori si nu este scris intr-un format comercial de tip reclama.

Sperăm că informațiile furnizate aici vă vor fi utile, și vă invităm să ne scrieți dacă aveți idei utile cititorilor.

Google Panda – prădătorul de site-uri

Ce este Google Panda?

Google Panda este un algoritm relativ nou care evalueaza site-urile in functie de continutul acestora si in functie de experienta utilizatorilor. Cu toate acestea nu trebuie să îl vedeți pe Panda ca pe un dusman, scopul sau fiind unul nobil si anume de a incerca in permanenta aducerea in fata a site-urilor ce merita cu adevarat primele pozitii.

De ce este nevoie de Google Panda?

Puteți citi mai multe despre algoritmul Panda, ce a fost introdus de Google Search in anul 2011 pentru a imbunatati calitatea site-urilor care se aflau in topul paginilor cu rezultatele cautarii naturale – un beneficiu imens pentru marketing, care se lupta pentru a oferi ocalitate si o experienta extraordinara consumatorului on-line.

Ce face Google Panda?

Actualizarile algoritmice Google au fost rulate destul de regulat in ultimii doi ani, in apelativele „Panda” si „Penguin„, care au fost inventate de catre experti in domeniu, dar ulterior adoptate chiar de catre Google. Din 2011, Google a confirmat 24 de actualizări Panda (sau modificari) in algoritmul lansat pentru a suprima site-uri cu continut „neglijent” si a pedepsit practicile excesului de zel, care au menajat algoritmii in loc sa ofere o experienta de utilizare de calitate.

Actualizarile Pinguin, se concentreaza pe calitatea offsite, straduindu-se sa reduca acreditarea atunci cand se realizeaza prin intermediul link-urilor din surse suspecte. Actualizarile sunt adevarate daruri pentru brandurile care sunt pregatite pentru a crea un continut de calitate superioara, care sa raspunda nevoilor consumatorilor si ofera pentru SEO cele mai bune practici in acest proces.

Optimizarile algoritmice in curs de desfasurare ale Google subliniaza necesitatea ca toate brandurile sa fie vigilente si proactive in monitorizarea performantei lor de catre SEO si cer ca ajustarea sa se adapteze la noile realitati.

Desi, peisajul de schimbare a creat un fel de tinta in miscare din activitatea de Search Engine Marketing si Optimization, la sfarsitul zilei, actualizarile Panda sunt destinate pentru a creste valoarea de cautare Google a consumatorilor si sa ofere site-urilor de calitate posibilitatea de a se ridica deasupra site-urilor cu continut mai neglijent.