Articole

Consultanţa SEO, departe de ce ar trebui să fie

Tot pe forumul de la WebmasterWorld s-a petrecut recent o discuţie interesantă din care a reieşit situaţia tristă a consultanţilor pentru SEO.

Evident, cititorii acestui site ştiu că folosirea de cuvinte cheie în meta keywords nu aduce niciun beneficiu când vine vorba de majoritatea motoarelor de căutare, în special când e vorba de Google Search. Se pare totuşi că mulţi consultanţi SEO s-au băgat în industria asta nu ca să ajute companiile să crească în ranking, ci pur şi simplu pentru bani.

Un membru de la WebmasterWorld a întrebat mai multe companii de SEO pentru scurte sfaturi despre cum să îşi îmbunătăţească ranking-ul după ce au fost loviţi de cel mai recent update, Google Penguin.

Veţi fi destul de şocaţi de unele dintre răspunsurile primite.

Nu folosiţi Keywords meta tags. Această setare este încă folosită de unele motoare de căutare. Aveţi în vedere adăugarea acestei setări.

Doar 5 din cele 11 imagini de pe site au cuvintele cheie în tag-ul ALT al imaginii. Trebuie să maximizaţi utilizarea acestor tag-uri.

Suntem SEO experimentaţi şi putem să vă ajutăm să aflaţi de ce aţi fost penalizaţi. Se pare că Google Panda update a fost de vină.

Experţii noştri vor ţine cont de Google Logic şi vor targeta doar 4-5 cuvinte cheie pe fiecare pagină. Ei integrează cuvintele cheie în conţinut pe baza Regulilor Google de Cuvânt Cheie, Proximitate, Densitate şi Frecvenţă.

Am verificat situaţia site-ului dvs şi am descoperit că site-ul este listat dar copia cache a site-ului a fost ştearsă. Acesta este motivul pentru care nu apăreţi în căutări pentru cuvintele respective. Ne vom ocupa ca pagina cache să fie reinclusă.

Din 32 de companii de SEO întrebate, doar 7 companii i-au dat un sfat inteligibil şi util. Asta înseamnă cam 20% din total. Înainte să alegeţi compania cu care să faceţi SEO aveţi deci mare grijă cum alegeţi partenerul.