Articole

Hack-uieste Pentagonul

Sa fim seriosi! Cand guvernul american anunta cu o zi inainte de „Ziua Pacalelilor” un program care este numit „Hack the Pentagon”, cine nu s-ar gandi ca e o pacaleala? Iata ca totusi nu este si un proiect adevarat cu numele „Hack the Pentagon” a aparut pe 31 Martie. Ideea ati prins-o, deja: o vanatoare de bug-uri de securitate cu recompense mari. Din pacate, „vanatoarea” este restrictionata la cetateni americani. Cu toate acestea, in jur de 500 de inregistrari pe ora au fost inregistrate, iar din aceste 500, in jur de 10 erau inregistrari ale unor hackeri profesionisti.

Echipa IT Pentagon: ex-Google, ex-Shopify sau ex-Palantir.

Echipa DDS a Pentagonului

Echipa IT Pentagon este una solida cu fosti angajati de la firme de top cum ar fi: Google, Shopify sau Palantir. 
Urmatoarea data importanta este 18 Aprilie, cand vanatoarea va incepe cu adevarat.

Puteti citi un articol detaliat scris chiar de directorul DDS, Christopher Lynch aici.

Pentru mai multe articoel legate de Noutati IT vizitati zona.ro.

 

Raspundem ascultătorilor: Cum scap de iGoogle?

Întrebarea primită azi la redacție a fost: Cum scap de iGoogle? În primul rând vă sfătuim să îi mai dați o șansă, fiindcă se încarcă repede și are facilități utile, cum ar fi afișarea știrilor pe care le selectați singuri folosind sindicalizarea RSS. Puteți desigur să vă configurați să afișați acolo noutăți și știri IT chiar de la noi, folosind facilitatea noastră de RSS.
Dacă ați încercat deja și sunteți totuși hotărâți să renunțați la iGoogle, soluția e foarte simplă: Mergeți în partea de sus dreapta a paginii și faceți click pe „Classic Home”. Așteptăm confirmările voastre că soluția funcționează.

Reclame pe Twitter

Twitter a început să experimenteze cu reclame text în paginile proprii, pe coloana din dreapta, sub rubrica Trends. În aceeaşi zonă, Twitter a mai afişat în trecut linkuri la servicii şi produse proprii sau de la dezvoltatori afiliaţi reţelei twitter, dar acum reclamele duc către site-uri cum sunt ABC News sau NFL.

Pentru cei care au şi o perspectivă SEO asupra acestei ştiri IT, e de remarcat că Twitter nu foloseşte tag-ul nofollow sau vreo altă metodă de a marca aceste anunţuri ca şi reclame, cu excepţia marcării lor prin intermediul unei clase CSS denumite „promo”, marcaj care este vizibil doar atunci când analizezi codul HTML şi care nu are nicio relevanţă pentru motoarele de căutare.

Twitter a mai experimentat cu diverse tipuri de reclame anul trecut, într-o încercare de a monetiza cumva milioanele de vizite pe care le atrage, însă aceasta pare să fie cea mai comercială încercare de până acum. Vom reveni cu detalii.