Articole

Google Panda – prădătorul de site-uri

Ce este Google Panda?

Google Panda este un algoritm relativ nou care evalueaza site-urile in functie de continutul acestora si in functie de experienta utilizatorilor. Cu toate acestea nu trebuie să îl vedeți pe Panda ca pe un dusman, scopul sau fiind unul nobil si anume de a incerca in permanenta aducerea in fata a site-urilor ce merita cu adevarat primele pozitii.

De ce este nevoie de Google Panda?

Puteți citi mai multe despre algoritmul Panda, ce a fost introdus de Google Search in anul 2011 pentru a imbunatati calitatea site-urilor care se aflau in topul paginilor cu rezultatele cautarii naturale – un beneficiu imens pentru marketing, care se lupta pentru a oferi ocalitate si o experienta extraordinara consumatorului on-line.

Ce face Google Panda?

Actualizarile algoritmice Google au fost rulate destul de regulat in ultimii doi ani, in apelativele „Panda” si „Penguin„, care au fost inventate de catre experti in domeniu, dar ulterior adoptate chiar de catre Google. Din 2011, Google a confirmat 24 de actualizări Panda (sau modificari) in algoritmul lansat pentru a suprima site-uri cu continut „neglijent” si a pedepsit practicile excesului de zel, care au menajat algoritmii in loc sa ofere o experienta de utilizare de calitate.

Actualizarile Pinguin, se concentreaza pe calitatea offsite, straduindu-se sa reduca acreditarea atunci cand se realizeaza prin intermediul link-urilor din surse suspecte. Actualizarile sunt adevarate daruri pentru brandurile care sunt pregatite pentru a crea un continut de calitate superioara, care sa raspunda nevoilor consumatorilor si ofera pentru SEO cele mai bune practici in acest proces.

Optimizarile algoritmice in curs de desfasurare ale Google subliniaza necesitatea ca toate brandurile sa fie vigilente si proactive in monitorizarea performantei lor de catre SEO si cer ca ajustarea sa se adapteze la noile realitati.

Desi, peisajul de schimbare a creat un fel de tinta in miscare din activitatea de Search Engine Marketing si Optimization, la sfarsitul zilei, actualizarile Panda sunt destinate pentru a creste valoarea de cautare Google a consumatorilor si sa ofere site-urilor de calitate posibilitatea de a se ridica deasupra site-urilor cu continut mai neglijent.

Cele mai aşteptate jocuri: Dead Island

Imaginaţia industriei de jocuri a fost stimulată de trailer-ul incredibil al jocului Dead Island. Lansarea jocului a devenit astfel unul din cele mai anticipate evenimente din industria jocurilor pe calculator.

Presa care se ocupă de jocurile pe calculator, în special cea străină, s-a ocupat foarte mult de acest joc, mai ales că e un joc cu zombi iar oameni sunt întotdeauna încântaţi de jocurile cu zombi.

Ce a părut ciudat în toată povestea a fost faptul că Deep Silver, care este publisher-ul acestui joc, a anunţat că el va fi distribuit în America de Nord de către Square Enix, un alt publisher şi distribuitor de jocuri.

Într-un interviu cu directorul de marketing şi PR al Deep Silver, Ars Technica a încercat să lămurească acest subiect. Dacă sunteţi pasionaţi de industria jocurilor pe calculator şi prin asta eu înţeleg mai mult decât să testaţi fiecare joc nou apărut, materialul publicat de Ars Technica ar putea să fie foarte interesant.

Ca să nu îi lăsăm totuşi în ceaţă (fiindcă din ceaţă apar tot felul de zombi) pe pasionaţi de jocuri, trebuie să spunem că Dead Island este un FPS create pentru PlayStation 3 cu versiuni pentru PC şi Xbox 360, în care treaba ta este să supravieţuieşti pe o insulă pe care ai ajuns pentru o vacanţă tropicală. Evident, lucrurile au luat-o razna în acest paradis în urma unei epidemii, iar acum trebuie să te descurci pe o insulă plină de zombi.

Jocul este un first person care permite jocul coop cu alţi 3 jucători, permite customizarea armelor, are elemente de RPG pentru a asigura evoluţia personajelor şi, nu în ultimul rând hoarde de zombi enervaţi.

Jocul nu este încă disponibil dar poate fi comandat anticipat pe Amazon, deci nu mai e mult până la lansare. Te lăsăm cu câteva imagini din joc.