Promovarea SEO prin intermediul blogurilor

Search engine optimization (SEO) inseamna optimizarea site-urilor pentru motoarele de cautare. Fiindca la noi motorul de cautare Google este in topul preferințelor ca și utilizare, se pune accent pe acesta și mai puțin pe restul moatoarele de cautare ca Bing, Yahoo, Duck Duck Go si altele.

Orice webmaster isi poate optimiza site-ul pentru a obtine o pozitie mai buna in Google pe cuvintele cheie dorite, atat timp cat isi pune bine la punct o strategie Seo pe care sa o urmeze. Google pune la dispozitie o serie de tool-uri care ajuta in mod vizibil în procesul de optimizare site, mai mult aceste tool-uri pot fi folosite in mod gratuit. Fiindca regulile Google se modifica mereu, procesul de optimizare este intr-o permanenta schimbare, iar webmasterii trebuie sa se adapteze noilor reguli si sa tina cont de faptul ca anumite tehnici de optimizare si promovare pe care le foloseau in trecut, acum este posibil sa nu mai functioneze, ba mai mult ar putea dauna site-ului care se doreste a fi promovat. De aceea nu se poate vorbi despre un secret anume in Seo, totul tine de respectarea regulilor si de folosirea corecta a tehnicilor de optimizare. Ideea de baza este ca seo presupune munca si implicare pe termen lung. Este obligatorie prezenta in online, in social media si de asemenea scrierea unui conținut cat mai atractiv atat pentru vizitatori cat si pentru motoarele de cautare.

In procesul de link building, se vorbeste de obtinerea de link-uri naturale. Daca ar fi sa vorbim de una din metodele din ce in ce mai folosite de link building, aceasta ar fi publicarea de articole cu link pe bloguri. Blogurile reprezinta o resursa importanta in mediul online, prin intermediul lor se pot obtine link-uri de calitate. Se urmareste ca acestea sa aiba un page rank bun si continut interesant si original. Odata cu publicarea unui nou articol cu link se vor castiga noi vizitatori sau chiar cumparatori (dacă este cazul).

Inainte de a publica un articol cu link pe un blog se vor urmari urmatoarele lucruri:

  • page rankul blogului;
  • tipul de articole publicate pe blog;
  • nisa blogului, articolul poate fi publicat pe bloguri din aceeași nisa, dar și blogurile generale pot aduce foarte bine link-uri naturale si vizitatori;
  • ip-ul unic este iarasi un criteriu important pe care se pune accent in procesul de optimizare site;
  • se verifica daca articolul scris are continut interesant care poate fi citit de vizitatori si nu este scris intr-un format comercial de tip reclama.

Sperăm că informațiile furnizate aici vă vor fi utile, și vă invităm să ne scrieți dacă aveți idei utile cititorilor. 

1 răspunde

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

4 × 3 =

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.