Articole

Bilanturi Black Friday 2014 la noi.

Pe măsură ce vom primi comunicatele de presă și informații directe, vom actualiza acest material cu informații despre performanțele realizate de retaileri, în special online, cu ocazia acestui Early Black Friday 2014.

Elefant.ro

Conform unei informări de presă, în acest an, de Black Friday, elefant.ro a înregistrat peste 35.000 de comenzi, cele mai cerute produse fiind ceasurile, parfumurile, produsele home-deco și jucăriile. Cartea Președintelui Klaus Iohannis, Pas cu pas, a înregistrat și ea un record absolut în vânzări, peste 2.000 de exemplare digitale fiind achiziționate de români.

Traficul mall-ului online a crescut de peste șase ori față de 2013, când în aceeași perioadă s-au înregistrat aproximativ 300.000 de vizite. În momentul lansării campaniei de Black Friday peste 20.000 de vizitatori unici erau online așteptând reducerile.

Doar în ziua de 21 noiembrie, în cele 24 de ore de Black Friday s-au vândut peste 5.000 de ceasuri, cel mai apreciat de doamne fiind modelul Fossil Georgia, în timp ce preferatul domnilor a fost Perigaum Ceramic.

Mii de parfumuri în toate variantele de gramaj s-au comandat de Black Friday de pe elefant.ro, chiar și la prețuri mai mici de 100 de lei. Brandurile preferate au fost Bvlgari și Cerruti, iar cel mai vândut parfum a fost Cerruti 1881.

În aceeași zi s-au vândut pe elefant.ro mai mult de 100 de canapele și mii de accesorii de bucătărie, cele mai apreciate produse fiind din gama Mobexpert Outlet.

Din catalogul de genți și accesorii s-au vândut peste 1.500 de produse, iar în fiecare minut de Black Friday, pe elefant.ro s-au comandat peste 1.000 de cărămizi LEGO. În afară de LEGO, jocurile de societate au fost și ele printre preferințele amatorilor de reduceri.

Într-o singură zi, pe elefant.ro s-au vândut mai mult de 100.000 de cărți tipărite și Mâine, 25 noiembrie 2014, ultima comandă plasată de Black Friday va pleca din depozitul elefant.ro către destinatar.

De asemenea, în perioada 22-30 noiembrie, campania de Black Friday continuă cu Black Week. Astfel, peste 10.000 de produse pot fi găsite în continuare la reducere.

 

Black Friday – de la oportunitate la țeapă

ku-xlargeBlack Friday nu mai e o noutate pentru nimeni. Cel puțin în domeniul IT/Electronică, toată lumea așteaptă cu sufletul la gură ultima zi din Noiembrie, când magazinele ar trebui să își golească stocurile și să își facă loc pe rafturi pentru marfa necesară pentru următoarea perioadă. Și așa se întâmplă, dar nu în România.

La noi Black Friday a început, încă de anul trecut, să fie o oportunitate de promovare a vânzării de produse la preț normal (cu mici discount-uri) sub pretextul unor promoții enorme, care de fapt sunt acordare doar la câteva produse pe care oricum nu le mai cumpără nimeni.

Anul trecut am văzut campanii Black Friday făcute joi, campanii care au durat tot weekendul, campanii care au mers pe discount la un produs doar pentru a justifica marele discount, și așa mai departe.

Anul ăsta, lucrurile sunt duse la extrem (și spun extrem fiindcă „stupid” nu se potrivește în acest context) de campanii mult mai absurde.

Koyos îți rezervă un loc privat – Wait! What?

Încep prin a menționa campania SigmaNet și Koyos, fiindcă au fost începute cu mai bine de o lună înainte de Black Friday. Koyos propune nici mai mult nici mai puțin decât un voucher pentru Black Friday, care „iti rezerva un loc privat”. Wait! What?

pregatit-pentru-black-friday

Nu am înțeles care e treaba, deși am intrat pe site-ul indicat pentru detalii. Conceptul? Varză! Realizarea? Varză! Rezultatele? Mi-e tare teamă că destul de varză!

Prețuri ca de Black Friday – Ca când?

evoMAG a fost mai clar. În fiecare zi până la Black Friday cumpără prostii. Până la 73%! Iată afişul primit azi pe email:

evoSPECIAL_01

V-aţi grăbit la evoMag să cumpăraţi cu reduceri? Nu e cazul. Singurul produs cu 73% reducere este „Naruto Shippuden – Legends Akatsuki Rising”. Serios! Mai sunt 3 produse cu reducere peste 35%: Endwar, un joc pentru PSP de care n-a auzit nimeni, un joc Harry Potter şi încă un joc Mario. Nu vă îmbulziţi! Am făcut o estimare ochiometrică pentru reducerea medie. E maxim 15%. Decât!

E Black Friday când vrem noi. 

eMAG şi Flanco au dus aberaţia la extrem. Ei au hotărât că Black Friday trebuie să fie cu o săptămână mai devreme. Adică pe 22 noiembrie, în loc de 29 noiembrie.

 bf-1

În privinţa lor n-am decât un singur sfat. Dacă nu vă puteţi abţine, cumpăraţi de la eMag, fiţi pe fază şi la Black Friday şi dacă găsiţi mai bine returnaţi la eMag.

Mai vreţi? Mai avem, şi selecţia e doar dintre retailerii la care majoritatea suntem abonaţi:

  • f64 – va trimite pe email ofertele cu ceva timp înainte
  • quickmobile – discounturi de până la 99% la 90% din produse

Probabil nebunia va continua, dar v-aş da o temă de gândire, valabilă zic eu pentru modul în care se întâmplă Black Friday la noi. Aş zice că e vorba de 2 scenarii:

  1. produsele reduse sunt majoritatea porcării. vânzătorii le scot în faţă ca să îţi vândă alte produse. ţeapă.
  2. produsele reduse au reduceri care merită. având în vedere că se fac promoţii fără număr oricând şi oricum, probabil că de fapt preţul normal al produsului ar trebui să fie cel redus. ţeapă.

Aţi mai întâlnit şi voi aberaţii în promoţiile Black Friday? Vi se pare că raţionamentele sunt greşite? Vă aştept să dezbatem în comentarii.

2012 are un Black Friday cu reduceri la electronice, parfumuri și câte și mai câte

Vinerea neagra 2012, parfumuri, cosmetice si alte produseNici în 2012 nu scăpăm de tentația pe care o aduce Black Friday, sărbătoarea reducerilor și cumpărăturilor, consacrată anul trecut și la noi de demersul câtorva comercianți, în special din zona IT, care au reușit să își blocheze serverele web cu ajutorul ofertelor anterioare.

Anul acesta toată lumea se pregătește pentru Black Friday, și cunoaștem deja numele câtorva participanți datorită campaniilor în care participăm cu diverse site-uri sau proiecte, dar deocamdată nu vă putem dezvălui decât câteva.

În schimb putem să vă spunem că cele (deocamdată) 2 recomandări pe care vi le facem pentru vinerea neagră sunt site-uri verificate și testate chiar de noi, în calitate de clienți, deci puteți face liniștiți cumpărături acolo, în general, dar și special de acest Black Friday prelungit, fiindcă se anunță a fi de fapt un Black Friday Weekend.

Prima recomandare este pentru un site de cosmetice și parfumuri, singurul pe care l-am folosit pentru toate comenzile noastre de parfum și cosmetice, pentru că gamă foarte variată de produse dar în primul rând e printre puținele site-uri care are implementată plata cu cardul, iar asta ne aduce o garanție suplimentară cu privire la calitatea și autenticitatea produselor comercializate. Vizitați deci http://ParfumeriaMea.ro dacă pentru voi este important să aveți și un Black Friday de parfumuri și cosmetice.

Pe partea de electronice, site-ul pe care vi-l recomandăm deja este ESal, furnizorul oficial de hardware, software și laptop-uri pentru Zona.Ro.

[UPDATE 2]

Reacțiile la articol au fost aproape imediate. Vă putem confirma că pregătirile pentru Black Friday se desfășoară și pe domeniul cărților și pe fotografie, și mai nou și pe articole pentru bebeluși.

Lista magazinelor confirmate participante la Black Friday s-a mărit deci la:

Dacă aveți ponturi verificate și despre alte site-uri care vor intra în promoție în următorul weekend vă invităm să ne povestiți despre ele în comentarii.Black Friday Weekend la IT, parfumuri si cate si mai cate