Articole

Facebook relansează pagina pentru muzicieni şi fani

Facebook nu e mulţumit de falimentul aproape total al lui myspace, şi vrea să ia şi ultima nişă de utilizatori pe care o mai are myspace, trupele muzicale şi artiştii. Nu e o surpriză pentru nimeni că şi la noi mai toate trupele au o pagină de facebook dar şi o pagină de MySpace, în special datorită facilităţilor specifice domeniului muzical pe care le oferă acesta din urmă.

După o încercare de lansare a paginilor pentru muzicieni în 2008, Facebook relansează azi pagina Music on Facebook, dedicată în special acelor utilizatori care au deja conturi şi care vor să beneficieze de expunerea enormă pe care o are Facebook pentru a-şi promova muzica.

Trebuie totuși să facem o precizare: nu e vorba de o aplicație, ci doar de o pagină dedicată resurselor din domeniul muzical, unde sunt prezentate atât trupe cât și multe unelte și resurse legate de domeniul muzical.

Snoop Dogg lansează noul album pe MySpace

Tocmai când credeam că MySpace îşi dă duhul, Snoop D O dublu G vine şi aruncă bomba. Noul album Snoop Dogg, Doggumentary, cu toate cele 21 de piese, a fost lansat pe pagina de MySpace a artistului cu 2 zile înainte de lansarea oficială a albumului.

Albumul conţine piese în cooperare cu mai mulţi artişti de marcă, cum sunt Willie Nelson, Young Jeezy, R. Kelly, Gorillaz, John Legend şi mulţi alţii. Albumul este o continuare pe conceptul de la debutul din 1993, Doggystyle.

Dintre piesele de pe album unele erau deja disponibile de ceva timp, dar altele sunt nou-nouţe. Puteţi asculta versiuni perfect curate ale întregului album pe net, albumul fiind pus în vânzare şi el din 29 Martie.

Find more artists like Snoop Dogg at Myspace Music

Mişcarea pe care a făcut-o Snoop este destul de interesantă, şi nu putem să nu ne întrebăm dacă această lansare pe MySpace nu are nicio legătură cu dificultăţile recente ale reţelei de socializare. Oare în spatele acestei lansări se află şi un mic contract de publicitate şi imagine? Vom afla probabil în curând.

Ce mai ştiţi de MySpace?

News Corp, acţionarii principali ai reţelei de socializare cândva celebre MySpace, au ajuns la concluzia că reţeau şi-ar putea atinge potenţialul maxim sub o nouă conducere. Asta la doar câteva luni după ce MySpace a trecut printr-un rebranding şi o relansare completă.

Printre ştirile care au mai apărut recent cu privire la MySpace se află şi un anunţ recent al lui Mike Jones, actual CEO, care presupune concedieri masive la MySpace, undeva aproape de jumătate din angajaţii curenţi.

Ultima manevră de reinventare pe care a încercat-o MySpace a fost transformarea către o formulă de tip Entertainment, astfel încât să nu mai încerce să concureze direct cu FaceBook ci mai degrabă să ofere servicii şi opţiuni complementare acestuia.