Articole

Provocarea filmului scurt cu Olympus PEN E-PL2

La festivalul de film Vail, desfăşurat recent, Olympus a lansat o provocare către 20 de echipe de tineri producători de film. Concursul a constat în a filma şi a edita un scurtmetraj folosind numai camera Olympus PEN E-PL2 şi lentilele disponibile pentru aceasta, o metodă foarte eficientă de a demonstra de ce e în stare acest model din seria de camere high-end de la Olympus. Pentru ca lucrurile să nu fie uşoare, au existat reguli suplimentare care au forţat producătorii să folosească doar efectele artistice disponibile pe cameră sau să includă logo-urile festivalului şi a producătorului camerei.

Printre participanţi s-a numărat şi Ryan Dunn, cu un film despre concurenţa dintre snowboard-eri şi schiori, însă filmul n-a fost acceptat în concurs, nefiind finalizat înainte de termenul limită. Cu toate acestea filmul a fost prezentat în cadrul festivalului, iar noi vi-l prezentăm aici:

Câştigători au fost fraţii Lottimer de la Bujin Productions, care au filmat chiar în orăşelul Vail, impresionând trecătorii cu o demonstraţie de profesionalism pe parcursul filmărilor. Materialul lor a convins prin realizările şi calitatea filmărilor dar şi montajul exact şi creativitatea pe care au arătat-o în post-producţie. Filmul câştigător a fost „Running Colors”.

Pentru cei care sunt interesaţi de această cameră, ea este deja disponibilă în magazine şi în România, la preţuri în jurul valorii de 3200 RON.

Facebook ca unealtă de vânzări, nu tocmai eficientă

Facebook este într-adevăr o metodă foarte bună de a-ţi identifica prietenii (cunoscuţi sau necunoscuţi) şi un mediu bun de comunicare cu aceştia. Goldman Sachs şi-a pus şi întrebarea dacă Facebook e şi o unealtă eficientă de vânzări. După ce unele companii muzicale au transformat Facebook în principalul canal de vânzare al produselor, studiul Goldman Sachs vine să infirme totuşi utilitatea site-urilor de socializare ca şi canal eficient de vânzare.

Conform studiului, site-urile de socializare, în frunte cu Facebook, au o influenţă foarte mică în ceea ce priveşte deciziile de achiziţii online. Cel puţin deocamdată, motoarele de căutare şi site-urile specializate de recomandări au o influenţă semnificativ mai mare.