Articole

Tribes, un joc ce revine ca multiplayer in 2011

Acum 10 ani jucam Tribes 2, după ce am fost fan al primului Tribes, pe vremea când shooter-ele nu erau la  mare modă, şi părea că jocul acesta va avea mulţi ani de game-play înaintea lui. Din păcate marketing-ul n-a funcţionat foarte bine, nici măcar pentru următorul Tribes: Vengeance, lansat în 2004, aşa că Tribes a rămas la nivelul jucătorilor pasionaţi, care şi-au dorit un shooter care să combine acţiunea rapidă cu un nivel avansat de strategie.

Se pare că Hi-Rez Studios, din Atlanta, vor lansa spre finalul lui 2011 următorul Tribes, care va fi în continuare un joc exclusiv multiplayer: Tribes: Ascend.  Jocul va fi lansat simultan pentru PC şi pentru Xbox.

Dacă aţi jucat Tribes, sau poate încă îl jucaţi, vrem să aflăm asta de la voi, şi poate vom reuşi să punem cap la cap un server de Tribes pentru toţi fanii jocului până la lansarea noi versiunii Ascend spre sfârşitul anului.

Kinect pentru PC?

Steve Ballmer, CEO-ul Microsoft, a declarat că este în curs de implementare şi va fi disponibilă în curând o implementare de Kinect pentru PC-uri. Controller-ul este în acest moment suportat oficial doar pe Xbox 360, deşi a fost deja hăcuit şi refăcut pentru a funcţiona pe aproape orice platformă care deţine un port USB.

„Încercăm să mergem dincolo de zona de gaming şi să includem aspecte de socializare, filme, TV, muzică şi să facem întreaga experienţă disponibilă întregii familii, nu doar gamerului tradiţional.”

Întrebat dacă vor suporta Kinect-ul pe PC în viitorul apropat, Ballmer a răspuns că suportul pentru PC va deveni formal şi oficial şi că va exista un anunţ atunci când vor avea ceva de anunţat.

Pentru cei care sunt amatori de astfel de gadget-uri, trebuie să menţionăm că există o alternativă similară de la PrimeSense şi Asus. PrimeSense este compania Israeliană care a licenţiat tehnologia din spatele Kinect către Microsoft, deci ne aşteptăm ca implementarea să fie una de mare succes. Planul celor de la Asus este să dezvolte un device similar care să fie utilizat pentru PC în toate domeniile importante în care PC-ul este utilizat acasă.

L.A. Noire şi realismul expresiei faciale

Los Angeles, 1940. Crimă, drame, thrileer. Cam ăsta este decorul lui L.A. Noire, ultimul release de la Rockstar Games. Să nu credeţi că e un lucru rău. Rockstar Games şi-a câştigat reputaţia venind mereu cu inovaţii în domeniul jocurilor iar LA Noire nu face excepţie.

În ciuda caracteristicilor care fac un joc să fie apreciat şi de succes, de data asta principalul actor al performanţei jocului este tehnologia MotionScan. Pentru prima dată pe parcursul acţiunilor din timpul jocului, sistemul MotionScan oferă caracterelor expresii faciale cu adevărat şocante, iar jocul este construit de aşa natură încât atenţia să fie mereu îndreptată către acest aspect, pentru a-l pune cât mai bine în evidenţă.

Acţiunea jocului aşa cum o descrie Brendan McNamara, unul din fondatorii distribuitorului TeamBondi, se concentrează  asupra unor investigaţii la locul unor crime, identificarea dovezilor şi indiciilor, intervievarea martorilor şi a supecţilor. Jucătorul trebuie să urmărească atent fiecare interacţiune şi să decidă pe cine crede şi pe cine nu. Aceste interogatorii vor dicat cursul acţiunii în LA Noire, asta însemnând că există o serie largă de opţiuni şi de trasee pe care jocul poate avansa.

În descrierea jocului McNamara a menţionat deja Xbox 360 şi PlayStation 3 ca platforme, iar produsul final, din ce am văzut din trailerele de până acum, pare impresionant. Pentru platformele menţionate jocul ar trebui să ajungă pe rafturi la mijlocului lui Mai 2011.