Articole

Google pregăteşte Android pentru business

Pentru cei care încă mai consideră ca Android nu este pregătit pentru lumea corporate, Google a venit astăzi cu 3 modificări conceptuale importante. Cu peste 300.000 de terminale Android activate pe zi, Google trebuie să pregătească terenul pentru adoptarea Android-ului în lumea afacerilor, mai ales că iPad de la Apple este în continuare criticat pentru inabilităţile lui în acest domeniu.

O versiune actualizată a Google Apps Device Policy permite angajaţilor cu conturi pe domeniul respectiv de APPS să localizeze un Android 2.2+ furat prin plasarea lui pe hartă, apelarea device-ului, sau resetarea la distanţă a PIN-ului sau parolelor prin noul site My Devices. Mai mult, administratorii au acum în control panel-ul de apps opţiunea „encrypt data on device”, care acum va forţa stocarea encriptată şi pe tablete cu Android 3.0. Şi, în cele din urmă, apare opţiunea Google Apps Lookup, care permite într-o companie ca toţi colegii să se poate depista între ei într-un soi de agendă internă, în stilul Microsoft Exchange Directory.

 

Google lanseaza programul pentru certificarea in Apps

Google a lansat un program ce va confirma atat pregatirea angajatilor reseller-ilor de Google Apps cat si cunostintele si experienta acestora. Programul de certificare va functiona pe baza insignelor (badges) in diferite domenii de expertiza: de la tech suppport pana la implementare de software.

Toate materialele de pregatire, inclusiv ghidurile de studiu sunt oferite doar in engleza, dar aceasta raza urmeaza sa fie marita curand. Acest program este rezultatul cererii unei certificari atat din partea clientilor App cat si a reseller-ilor. Partenerii care doresc aceasta certificare trebuie sa cumpere o camera de 45$ si sa plateasca 100$ pentru fiecare persoana care sustine testul.

Dupa obtinerea certificarii, specialistii IT vor trebui sa participe la un numar minim impus de cursuri si prezentari online. Google va tine „prezenta” si testul va trebui sustinut in fiecare an. Certificarea este targetata atat asupra partenerilor Google cat si a companiilor care vor sa aiba garantia ca angajatii sunt calificati.