Cele mai importante MMO-uri anunțate pentru console

Jocurile massive multiplayer pentru console au apărut odată cu conexiunile la internet pe console. Adică de prin 2002. Cu toate astea, adevăratele jocuri MMO sunt încă prezente în mod dominant pe PC-uri.

Chiar dacă pare mai natural să joci un MMO pe PC, se pare că am ajuns la momentul în care consolele ar putea avea o șansă reală ca platforme preferate pentru jocurile online.

Așa că v-am pregătit și noi o listă, pornind de la un articol pe această temă al celor de la IGN, articol pe care vi-l recomandăm pentru a afla mai multe detalii despre fiecare titlu în parte.

Între timp, iată și lista noastră, prezentată ca un soi de pseudo-clasament.

  • PlanetSide 2 (PC, PS4)
  • DC Universe Online (PC, PS3, PS4)
  • Final Fantasy IV: A realm reborn (PC, PS3, PS4)
  • Destiny (PS3, PS4, Xbox 360, Xbox One)
  • The Division (PS4, Xbox One, PC)
  • The Crew (PC, PS4, Xbox One)
  • Elder Scrolls Online (PC, Mac, PS4, Xbox One)
  • War Thunder
  • Warhammer 40k: Eternal Crusade
  • World of Tanks
  • Phantasy Star Online 2
  • Dragon Quest X

Dintre toate titlurile l-am evidențiat pe PlanetSide2, fiindcă ne aduce aminte de Tribes, un joc căruia i-am rămas fideli după atâția ani, și care reușește să prindă în el toate aspectele care ni se par interesante pentru un joc complet.

23998-video_games_planetside_2_wallpaper

Promovarea SEO prin intermediul blogurilor

Search engine optimization (SEO) inseamna optimizarea site-urilor pentru motoarele de cautare. Fiindca la noi motorul de cautare Google este in topul preferințelor ca și utilizare, se pune accent pe acesta și mai puțin pe restul moatoarele de cautare ca Bing, Yahoo, Duck Duck Go si altele.

Orice webmaster isi poate optimiza site-ul pentru a obtine o pozitie mai buna in Google pe cuvintele cheie dorite, atat timp cat isi pune bine la punct o strategie Seo pe care sa o urmeze. Google pune la dispozitie o serie de tool-uri care ajuta in mod vizibil în procesul de optimizare site, mai mult aceste tool-uri pot fi folosite in mod gratuit. Fiindca regulile Google se modifica mereu, procesul de optimizare este intr-o permanenta schimbare, iar webmasterii trebuie sa se adapteze noilor reguli si sa tina cont de faptul ca anumite tehnici de optimizare si promovare pe care le foloseau in trecut, acum este posibil sa nu mai functioneze, ba mai mult ar putea dauna site-ului care se doreste a fi promovat. De aceea nu se poate vorbi despre un secret anume in Seo, totul tine de respectarea regulilor si de folosirea corecta a tehnicilor de optimizare. Ideea de baza este ca seo presupune munca si implicare pe termen lung. Este obligatorie prezenta in online, in social media si de asemenea scrierea unui conținut cat mai atractiv atat pentru vizitatori cat si pentru motoarele de cautare.

In procesul de link building, se vorbeste de obtinerea de link-uri naturale. Daca ar fi sa vorbim de una din metodele din ce in ce mai folosite de link building, aceasta ar fi publicarea de articole cu link pe bloguri. Blogurile reprezinta o resursa importanta in mediul online, prin intermediul lor se pot obtine link-uri de calitate. Se urmareste ca acestea sa aiba un page rank bun si continut interesant si original. Odata cu publicarea unui nou articol cu link se vor castiga noi vizitatori sau chiar cumparatori (dacă este cazul).

Inainte de a publica un articol cu link pe un blog se vor urmari urmatoarele lucruri:

  • page rankul blogului;
  • tipul de articole publicate pe blog;
  • nisa blogului, articolul poate fi publicat pe bloguri din aceeași nisa, dar și blogurile generale pot aduce foarte bine link-uri naturale si vizitatori;
  • ip-ul unic este iarasi un criteriu important pe care se pune accent in procesul de optimizare site;
  • se verifica daca articolul scris are continut interesant care poate fi citit de vizitatori si nu este scris intr-un format comercial de tip reclama.

Sperăm că informațiile furnizate aici vă vor fi utile, și vă invităm să ne scrieți dacă aveți idei utile cititorilor.

Google Panda – prădătorul de site-uri

Ce este Google Panda?

Google Panda este un algoritm relativ nou care evalueaza site-urile in functie de continutul acestora si in functie de experienta utilizatorilor. Cu toate acestea nu trebuie să îl vedeți pe Panda ca pe un dusman, scopul sau fiind unul nobil si anume de a incerca in permanenta aducerea in fata a site-urilor ce merita cu adevarat primele pozitii.

De ce este nevoie de Google Panda?

Puteți citi mai multe despre algoritmul Panda, ce a fost introdus de Google Search in anul 2011 pentru a imbunatati calitatea site-urilor care se aflau in topul paginilor cu rezultatele cautarii naturale – un beneficiu imens pentru marketing, care se lupta pentru a oferi ocalitate si o experienta extraordinara consumatorului on-line.

Ce face Google Panda?

Actualizarile algoritmice Google au fost rulate destul de regulat in ultimii doi ani, in apelativele „Panda” si „Penguin„, care au fost inventate de catre experti in domeniu, dar ulterior adoptate chiar de catre Google. Din 2011, Google a confirmat 24 de actualizări Panda (sau modificari) in algoritmul lansat pentru a suprima site-uri cu continut „neglijent” si a pedepsit practicile excesului de zel, care au menajat algoritmii in loc sa ofere o experienta de utilizare de calitate.

Actualizarile Pinguin, se concentreaza pe calitatea offsite, straduindu-se sa reduca acreditarea atunci cand se realizeaza prin intermediul link-urilor din surse suspecte. Actualizarile sunt adevarate daruri pentru brandurile care sunt pregatite pentru a crea un continut de calitate superioara, care sa raspunda nevoilor consumatorilor si ofera pentru SEO cele mai bune practici in acest proces.

Optimizarile algoritmice in curs de desfasurare ale Google subliniaza necesitatea ca toate brandurile sa fie vigilente si proactive in monitorizarea performantei lor de catre SEO si cer ca ajustarea sa se adapteze la noile realitati.

Desi, peisajul de schimbare a creat un fel de tinta in miscare din activitatea de Search Engine Marketing si Optimization, la sfarsitul zilei, actualizarile Panda sunt destinate pentru a creste valoarea de cautare Google a consumatorilor si sa ofere site-urilor de calitate posibilitatea de a se ridica deasupra site-urilor cu continut mai neglijent.

Dark Souls 2 Gameplay demo

Ok, nu sunt prea multe amănunte despre Dark Souls 2, dar ce poate fi mai ușor de asimilat decât un demo realizat chiar în joc.

Dacă n-ați avut ocazia să jucați Dark Souls 1, lansat în 2011, acum puteți să aflați despre ce e vorba în sequel, din acest demo de 12 minute și apoi vă așteptăm cu păreri.

Ce tabletă Android ţi-ai cumpăra, care sunt liderii?

Din ce în ce mai multe tablete Android serioase apar pe rafturile magazinelor, aşa că a venit momentul să vedem care sunt cele mai populare tablete care rulează Android. Opţiunile sunt deja destul de multe, şi există multe tablete anunţate pentru a două jumătate a anului, dar dintre toate tabletele Android există o serie de device-uri care s-au remarcat.

Iată aşadar o listă cu cele mai importante tablete disponibile astăzi pe piaţă, dar vă aşteptăm şi pe voi cu propuneri de tablete pe care le-aţi remarcat sau chiar achiziţionat şi de ce nu chiar şi preferinţe „la rece” despre tabletele pe care aţi pus deja ochii şi le-aţi bugetat pentruo achiziţie în perioada următoare:

  • Asus Eee Pad Transformer
  • Acer Iconia Tab A500
  • Archos 70/101
  • Dell Streak 5
  • Cherry Mobile Superion
  • Samsung Galaxy Tab
  • Neo Edge OmniPad
  • Viewsonic ViewPad 7
  • Huawei S7

Evident e vorba de o listă alfabetică, dar acestea sunt tabletele pe care plănuim să le urmărim în viitorul apropiat.

Sătul de acumulatori slabi? Sanyo propune Eneloop

Iniţial ne-am gândit că n-are rost să publicăm un articol despre o marcă absentă la noi. Dar se pare că există cel puţin un importator cu sediul în Bucureşti, care aduce aceşti acumulatori, aşa că ne-am hotărât să vorbim despre ei, fiindcă noi cel puţin ne-am săturat de reclamele despre baterii care durează „mult mai mult” în reclame şi cel mult la fel de mult în realitate.

Câteva din produsele mai vechi de la Eneloop

 

Vorbim aşadar de două tipuri noi de acumulatori de la Sanyo, Eneloop Pro şi Eneloop Plus.

Modelul Eneloop Pro este un acumulator de 2400mAh şi are 25% mai multă putere decât varianta clasică a aceluiaşi acumulator, o soluţie ideală pentru camere foto sau alte device-uri care consumă puterea bateriilor voastre, cum sunt blitz-urile sau gadget-urile foto în general.

Apoi vine modelul Eneloop Plus, care are în „plus” un termistor pentru coeficient de temperatură pozitiv, o rezistenţă care previne încălzirea bateriilor şi se poate dovedi foarte utilă atunci când vine vorba de exemplu de jucării cu baterii care ajung în mâna copiilor şi lasă uneori urme pe piele datorită încălzirii excesive.

Acumulatorii pe care i-am descris abia au fost lansaţi în Japonia, dar dacă suntem de acord că Eneloop e o marcă pe care am putea să o încercăm, puteţi găsi acumulatorii la e-acumulatori.ro, singurul site românesc pe care am găsit disponibile bateriile de la Sanyo. Nu, nu este un articol plătit, am apreciat pur şi simplu că o companie românească a căutat (sau a adus întâmplător) o marcă de acumulatori – baterii care s-a consacrat prin calitate în loc de advertising.

Şi ca să nu spuneţi că nu vă oferim şi un link, iată pagina dedicată acestor serii de pe site-ul Sanyo.

Review: Phosphor, un FPS multiplayer pentru browser

Phosphor este un joc de browser care ne-a fost propus spre review de unul din vizitatorii site-ului nostru. Nu ne este clar dacă vizitatorul nostru face parte sau nu din echipa de dezvoltare, deşi nu am remarcat niciun nume românesc pe pagina de credits. Din câte ne-am dat seama e vorba doar de un fan, dar idea ni s-a părut interesantă aşa că am reacţionat foarte repede.

Având în vedere că e vorba de un joc de browser, ne-am propus să luăm la rând toate aspectele care ni se pare interesante şi pe care le-am întâlnit pe parcursul experienţei noastre de review pentru acest joc.

Instalare

Prima problemă de care ne-am lovit a fost necesitatea de a avea instalat Adobe ShockWave Player pe Chrome-ul 12 pe care facem testele, plus o reclamă barosană în partea de jos a paginii de acces. Dacă ShockWave Player e un aspect oarecum neutru şi care ţine doar de preferinţa autorului cu privire la mediul de dezvoltare al jocurilor, reclama de jos este un aspect destul de deranjant, dar speram că măcar aparţine autorului, şi dacă cineva face click pe reclamă banii ajung probabil la autorii jocului. Care joc este gratuit.

În ce priveşte mediul de dezvoltare folosit, ne-ar plăcea desigur să vedem cât mai multe jocuri şi aplicaţii care să folosească WebGL, dar trecem peste acest aspect şi mergem să instalăm Adobe Shockwave Player. Din păcate linkul din pagina jocului duce către o pagină de pe site-ul adobe care încearcă să descarce automat pe sistemul nostru un fişier denumit „dir.dcr”, lucru care nu ne place deloc, aşa că facem un cancel la donwload şi folosim google pentru a identifica pagina de descărcare pentru instalarea unui Shockwave Player legitim: http://get.adobe.com/shockwave/ sau direct aici.

Încărcare

Odată instalat acest plugin începe încărcarea jocului. Din nou probleme. Pagina arată că se încarcă ceva, dar la fiecare etapă de încărcare vezi mereu „progress: 0%” pe tot parcursul etapei respective, iar pe conexiunea noastra (printr-un proxy, dar un proxy rapid ce-i drept) am fost tentaţi să renunţăm la un moment dat, fiindcă încărcarea a durat în total 4 minute şi 33 de secunde, ceea ce e cam mult pentru un joc online. Oricum, aşteptările noastre au crescut semnificativ.

Jocul încarcă în total aproximativ 1.7 mega de resurse şi prezintă apoi un ecran de setări şi intrucţiuni. Din păcate, o parte din informaţiile depre joc, aflate în partea de jos ecranului, sunt plasate sub bannerul deja menţionat. De aici am aflat că Phosphor este un FPS multi-player care foloseşte engine-ul bine cunoscut PhysX de la Ageia, iar versiunea curentă este public beta 2, pentru care focusul a fost pe dezvoltarea gameplay-ului multiplayer şi a elementelor de physics.

Am remarcat cu plăcere că jocul are o serie lungă de opţiuni de customizare, atât pentru controalele jocului cât şi pentru video, audio, skin-urile jucătorului şi aşa mai departe. Am sugera totuşi ca pagina de alegere a jucătorului, şi mai ales a numelui, să nu fie printre opţiunile de setări ale jocului, ci un ecran diferit în care să fie aleşi aceşti parametri înainte de a face click pe „Start game”.

Gameplay

Trecând la jocul în sine, nu avem decât cuvinte de laudă. Nu am reuşit să ne jucăm multiplayer, dar roboţi din joc au fost mai mult decât satisfăcători pentru deathmatch scurt într-una din hărţile jocului.

Am remarcat că hărţile sunt încă oarecum neterminate, fiindcă din orice poziţie aflată în spaţiu deschis a hărţii poţi vedea prin zonele neconstruite către alte zone ale hărţii în care nu sunt pereţi sau alte obiecte care să blocheze perspectiva. Zonele intermediare, care sunt gri, ar trebui mascate cumva pentru a nu da senzaţia de neterminat.

În schimb, există în joc o lungă serie de power-up-uri, health-pack-uri, arme şi în plus jocul vine cu diverse concepte care îmbunătăţesc dinamicitatea jocului. Am remarcat lifturile, care sunt de obicei nişte platforme unidirecţionale (doar în sus) care sunt acţionate automat, platforme de lansare bi-direcţionale care te aruncă în aer peste o zonă altfel inaccesibilă către un punct prestabilit de aterizare, turnuri de observaţie de unde poţi folosi arme de tip snipper şi aşa mai departe.

Printre lucrurile mai puţin plăcute am enumera: boţii sunt uneori parţiali invizibili, poziţia lor fiind dezvăluită totuşi de armă, care este vizibilă. Neavând posibilitatea imediată de a testa facilitatea de multi-player, nu am putut să ne lămurim dacă e vorba de un feature sau un bug. Ce-i drept poţi selecta să nu ai nicio armă activă, caz în care probabil te poţi mişca nevăzut prin peisaj dar nici nu poţi împuşca pe nimeni. Asta rămâne de verificat.

Verdict

Luat cu totul, jocul este un FPS bine construit, care foloseşte directx 9 din browser, deci e avantajat de facilităţile plăcii video din dotare, care rulează foarte bine pe o placă video incorporată sau pe un laptop fără pretenţii extraordinare de performanţă, iar dacă opţiunea de multiplayer e la fel de fun cum e jocul cu boţi, putem să spunem că la preţul ăsta avem un joc extraordinar, pe care vi-l recomandăm cu căldură.

Screen-shots

Capturile de ecran prezentate mai jos sunt făcute chiar de noi în timpul testării jocului, dar puteţi vedea mai multe imagini pe pagina producătorului rasterwerks.

Start la înscrierile în selecţia pentru Şcoala de Excelenţă

Organizaţia IRSCA Gifted Education, în parteneriat cu Inspectoratul Şcolar Sector 6 a anunţat lansarea înscrierilor pentru testarea screening la nivel internaţional pentru descoperirea abilităţilor cognitive deosebite în toate şcolile din sector 6 în vederea selecţiei pentru Şcoala de Excelenţă Ianuarie – Iunie 2012, singurul program de educaţie dedicat exclusiv copiilor cu abilităţi înalte. Sunt invitaţi să participe copii care sunt înscrişi în luna mai a.c. în clasele 2-5, indiferent de vârstă.

Mai multe detalii găsiţi pe http://giftededu.org/

Cele mai aşteptate jocuri: Dead Island

Imaginaţia industriei de jocuri a fost stimulată de trailer-ul incredibil al jocului Dead Island. Lansarea jocului a devenit astfel unul din cele mai anticipate evenimente din industria jocurilor pe calculator.

Presa care se ocupă de jocurile pe calculator, în special cea străină, s-a ocupat foarte mult de acest joc, mai ales că e un joc cu zombi iar oameni sunt întotdeauna încântaţi de jocurile cu zombi.

Ce a părut ciudat în toată povestea a fost faptul că Deep Silver, care este publisher-ul acestui joc, a anunţat că el va fi distribuit în America de Nord de către Square Enix, un alt publisher şi distribuitor de jocuri.

Într-un interviu cu directorul de marketing şi PR al Deep Silver, Ars Technica a încercat să lămurească acest subiect. Dacă sunteţi pasionaţi de industria jocurilor pe calculator şi prin asta eu înţeleg mai mult decât să testaţi fiecare joc nou apărut, materialul publicat de Ars Technica ar putea să fie foarte interesant.

Ca să nu îi lăsăm totuşi în ceaţă (fiindcă din ceaţă apar tot felul de zombi) pe pasionaţi de jocuri, trebuie să spunem că Dead Island este un FPS create pentru PlayStation 3 cu versiuni pentru PC şi Xbox 360, în care treaba ta este să supravieţuieşti pe o insulă pe care ai ajuns pentru o vacanţă tropicală. Evident, lucrurile au luat-o razna în acest paradis în urma unei epidemii, iar acum trebuie să te descurci pe o insulă plină de zombi.

Jocul este un first person care permite jocul coop cu alţi 3 jucători, permite customizarea armelor, are elemente de RPG pentru a asigura evoluţia personajelor şi, nu în ultimul rând hoarde de zombi enervaţi.

Jocul nu este încă disponibil dar poate fi comandat anticipat pe Amazon, deci nu mai e mult până la lansare. Te lăsăm cu câteva imagini din joc.

Build-urile Google Chrome Canary disponibile acum pe Mac

Google Chrome Canary este un canal de release-uri a browser-ului Google Chrome care sunt chiar mai instabile decât canalul Dev, asta însemnând update-uri mai rapide cu noile facilităţi, dar în acelaşi timp şi probleme mai mari şi bug-uri mai serioase, având în vedere că testele manuale care se fac înainte de release-ul fiecărui build nu sunt la fel de amănunţite.

Google Chrome Canary este disponibil pe Windows din August 2010, dar acum poate fi utilizat şi pe Mac-uri. O facilitate pe care echipa de dezvoltatori a acordat-o pentru canalul Canary a fost posibilitatea de a rula acest build în paralel cu un channel Dev, Beta sau Stable, pentru a avea totuşi un browser stabil pentru activităţile obişnuite şi a nu fi obligaţi să recurgeţi la Internet Explorer sau alt browser.

SETI, proiectul de căutare al vieţii extraterestre, s-a închis

Cel mai mare program de cercetare al posibilităţii ca pe alte planete să existe viaţă inteligentă, SETI, s-a închis recent datorită lipsei de fonduri. Programul nu a fost finanţat de statul american, fiind susţinut în principal dintr-o donaţie de 25 milioane de dolari pe care Paul Allen, unul dintre fondatorii Microsoft, a făcut-o în contul proiectului.

Structura de radio-telescoape a SETI este compusă din 42 de antene de 7 metri fiecare, antene care sunt plasate pe o suprafaţă aflată la 300 de mile nord de San Francisco. Guvernul SUA nu a fost niciodată un mare suporter al proiectului, iar acum, în lipsa unui buget relativ mic, de 5 milioane de euro (mai puţi de 0.01% din bugetul militar anula al Statelor Unite) proiectul a fost închis.

Fundaţia care coordonează acest proiect a decis să recurgă la fani pentru a continua cercetarea, şi a solicitat suma de care are nevoie sub formă de donaţie publică, astfel ca undeva în 2013 proiectul să îşi poată relua activitatea.  Dacă sunteţi interesaţi de mai multe detalii, puteţi vizita pagina dedicată proiectului şi donaţiilor.

Atac la Windows: Ubuntu 11.04, Linux devine Cool

Canonical va lansa următoarea versiune de Ubuntu pe 28 Aprilie, dar ţine să ne anunţe deja că acest Linux urmează să „se dea” la Windows. Ubuntu a învăţat din experienţa Android, care este şi el tot un Linux la origine, şi a decis că pe lângă stabilitate, securitate şi compatibilitate hardware, care sunt deja verificate pe Ubuntu, a venit vremea ca şi interfaţa să intre în calcul şi să ajute Linux să intre în concurenţă şi să prezinte o opţiune serioasă faţăde Windows. Evident, fiecare versiune şi fiecare distribuţie de Linux visează să facă asta, şi mai mult de jumătate dintre el şi-au şi propus să o facă, dar noi sperăm încă la o realizare a acestui vis.

Gerry Car, de la Canonical a afirmat cât se poate de clar că această versiune are ca scop principal să lupte cu Windows, iar planul lor de marketing va marşa exact în această direcţie. De ce ar reuşi un asemenea plan?

Ubuntu 11.04 a învăţat multe de la tablete şi smartphone-uri, dar completează facilităţile lor cu avantajele implicite ale unui sistem de operare pentru desktop. În plus, multe facilităţi legate de social networking sunt integrate perfect. Sistemul de multitasking, o caracteristică standard a desktop-urilor, e gândit să te ajute atunci când lucrezi într-o aplicaţie dar primeşti un mesaj chat, un email sau apare o altfel de întrerupere similară. Interfaţa Unity, care a fost deja testată pe varianta de Ubuntu destinată netbook-urilor, e intuitivă şi simplă, cu o manieră de abordare similară interfeţelor de pe smartphone-uri. Ubuntu One oferă 2Gb de stocare de tip Cloud, adică online, distribuită, şi în plus vine cu posibilitatea de a partaja şi de a face streaming de fişiere media între desktop şi device-uri Android sau iPhone.

Ubuntu 11.04 (nume de cod Natty Narwhal) este disponibil şi pentru teste direct online, într-un cloud storage oferit prin intermediul Amazon, aşa că îl puteţi testa înainte. Iar cei care au un calculator mai vechi cu resurse hardware mai slabe ar putea să fie foarte mulţumiţi de faptul că într-o perioadă în care Microsoft se pregăteşte să anuleze orice suport pentru Windows XP apare un Linux cu o intefaţă grafică decentă care poate rula mult mai bine pe un hardware mai vechi.

Şi în caz că vă întrebaţi dacă ilustraţia prezintă într-adevăr un Ubuntu, răspunsul e da, e vorba de interfaţa Unity, care acum vine ca alegere implicită la instalarea Ubuntu 11.04.

UPDATE: Ubuntu 11.04 vine şi cu iTouch, o librărie avansată care are integrare până la nivelul kernelului, care transformă intefaţa Ubuntu într-un instrumentu de lucru mult mai util pentru cei care au ecrane tactile, preferabil multi-gesture. uTouch a fost inclus încă de la Ubuntu 10.10 şi suportă o serie destul de lungă de gesturi multiple.

Mai mult, un grup francez de dezvoltatori lucrează la o tehnologie denumită GINN, care permite interpretarea inteligentă a gesturilor de pe interfeţele touch şi transformarea acestora într-o serie de acţiuni relevante pentru aplicaţiile şi sistemele care nu suportă nativ funcţiile de touch.

 

Achită online vacanţa şi ai 5% reducere cu Mastercard

Într-un comunicat de presă emis astăzi, Gecad ePayment anunţă că MasterCard şi GECAD ePayment oferă 5% discount pentru achitarea pachetelor turistice cu carduri MasterCard şi Maestro.

Mai precis, cu ocazia apropierii sezonului estival, MasterCard şi GECAD ePayment lansează o nouă campanie de încurajare a plăţilor online cu carduri MasterCard şi Maestro,dedicată industriei turistice. Astfel, cumpărătorii care vor plăti online utilizând acestecarduri pachetele turistice achiziţionate în agenţiile partenere care utilizeaza soluţia ePayment vor primi pe loc o reducere de 5% din suma totală de plată în perioada 15aprilie 2011 – 15 mai 2011.

“Această nouă campanie se înscrie în strategia comună GECAD ePayment şi MasterCard de dezvoltare a comerţului electronic cu plata online începută în luna decembrie a anului trecut cu campania <<Plăteşte online cu un card Maestro sau MasterCard şi ai 10% reducere>>. Obiectivele acestui parteneriat sunt de a sprijini în continuare dezvoltarea magazinelor online, pe de o parte şi, pe de altă parte, de a încuraja cumpărătorii să profite de avantajele plăţii online. Am ales turismul gândindu-ne la clienţii care folosesc platforma ePayment şi având în vedere faptul că în această perioadă se selectează majoritatea pachetelor de vacanţă de vară.”, explică Daniel Nicolescu, CEO GECAD ePayment.

Cu o creştere medie anuală a volumelor tranzacţionate online de 80% în perioada 2008- 2010, industria turismului este unul dintre cele mai dinamice segmente din comerţul electronic românesc. Campania “Plăteşte online cu un card MasterCard sau Maestro şi ai 5% reducere” îşi propune să atragă atenţia asupra avantajelor pe care comerţul electronic le aduce agenţiilor turistice, dar şi să impulsioneze vânzările într-un moment prielnic achiziţiilor de călătorii.

“Conform studiului MasterIndex, realizat anul trecut, plăţile online pentru pachetele de vacanţă se află pe locul doi în preferinţele posesorilor de carduri români, după produsele electronice şi electrocasnice”, spune Gabriel Ghiţă, BusinessDevelopment Manager CEE, MasterCard Europe.

Osmos, jocuri ambientale şi jocuri gratuite

Dacă jocurile gratuite nu fac neapărat vâlvă decât o dată pe an, şi dacă adăugăm la asta şi clasificarea joc „ambiental”, ar putea părea că Osmos nu ar avea prea multe şanse de succes. Dar Osmos ne-a surprins. Am testat Osmos acum vreun an, atunci când a câştigat câteva premii importante, şi l-am descărcat din nou şi l-am jucat cap-coadă zilele trecute.

E un joc simplu ca grafică, dar în acelaşi timp impresionant, un joc simplu ca sistem de joc dar extrem de dificil ca strategie de finalizare, un joc complicat ca evoluţie a game-play-ului dar care se învaţă foarte-foarte uşor pe măsură ce avansaţi către nivelurile complexe.

Jocul se bazează pe un sistem de phisics destul de inteligent şi care funcţionează extrem de bine, foloseşte mouse-ul şi doar câteva taste care şi ele sunt mai mult sau mai puţin opţionale, şi are un soundtrack electronic ambiental extrem de interesant.

Osmos e un joc pe care să-l descărcaţi acum (disponibile la download gratuit versiunea pentru PC sau versiunea pentru MAC), mai ales că are doar 17Mb, şi pe care să-l instalaţi şi să-l jucaţi imediat. E un joc care e bun într-o pauză de lucru (dacă lucraţi acasă) sau într-o seară în care vreţi să vă relaxaţi într-un univers  zen.

Camera compactă Sigma DP2x, preţ şi disponibilitate

Deşi Sigma a anunţat majoritatea detaliilor pentru noua cameră Sigma DP2X încă din februarie, informaţiile legate de disponibilitatea acesteia, atât ca moment în timp cât şi ca preţ, nu au fost publicate decât recent.

Se ştie acum că acest high-eng compact de la Sigma, DP2X va disponibilă spre finalul lui Aprilie 2011 la un preţ de 800 USD. Camera se laudă cu un sensor de 14 megapixeli FOVEON X3 care ar fi de 2 ori mai mare decât senzorii de alte camere foto cu dimensiuni similare. Camera are controale manuale complete pentru majoritatea opţiunilor, suport pentru format RAW şi un nou algoritm de autofocus care promite că livrează un AF de foarte mare viteză. Toate acestea sub o lentilă fixă de 24.2 mm cu F2.8.

Pe pagina următoare puteţi citi comunicatul de presă al Sigma în limba engleză.

Citește mai mult