Google şi-a făcut revistă online, gratuită
Fără prea mare gălăgie şi fără publicitate agresivă, Google a lansat recent o revistă online foarte „groasă”, gândită ca publicaţie trimestrială orientată către informaţii despre date dar în acelaşi timp, aşa cum o descriu chiar editorii, un „spaţiu de respiro într-o lume foarte ocupată”.
Aşadar, prima ediţie a lui „Think Quarterly„, editată în UK, conţine 68 de pagini despre lumea datelor şi impactul pe care îl au datele asupra afacerilor şi companiilor. Google nu a rămas modest în privinţa prezentării grafice, angajând dealtfel o agenţie de design pentru conceptul grafic şi editare. Revista e publicată ca aplicaţie Flash, însă e foarte uşor accesibilă şi se încarcă relativ repede.
Pentru cei care nu sunt mari amatori de flash există şi posibilitatea de a răsfoi publicaţia ca pe orice altă pagină web.
În ce priveşte conţinutul, o să vă lăsăm să descoperiţi singuri materialele, dezvăluindu-vă că majoritatea articolelor sunt umanizate şi chiar dacă legătură cu datele există, e vorba de materiale practice, aplicate, despre cele mai variate domenii posibile. Mai mult, pentru cei care vor să afle „dedesubturi” despre motorul de căutare şi cum se întâmplă anumite lucruri în „măruntaiele” Google, există câteva articole care dezvăluie (mai degrabă indirect) unele tactici legate de SEO, branding şi publicitate online.
Printre titluri, am remarcat:
- Complet Viral
- Lansează-te cu HAL
- Deschis pentru Business
- Soft Values, Hard Facts
- Eliberează-ţi buzunarele
- Revoluţia Mobilă
- De la beţe la nori
Aşteptăm părerile voastre şi vrem să aflăm de la voi care credeţi că a fost cel mai interesant articol.
Lasă un răspuns
Want to join the discussion?Feel free to contribute!