Microsoft nu introduce WebGL în IE pe motive de securitate

După ce recent Mozilla a decis să rezolve independent cel puţin o parte din problemele generate de WebGL în browserul Firefox şi să includă tehnologia WebGL în browser, Microsoft a ales o altă cale de a aborda problemele potenţiale de securitate pe care le aduce WebGL, mai precis a decis să nu includă suportul pentru WebGL în Internet Explorer.

WebGL este un standard deschis de randare 3D pentru browserele web care foloseşte capacităţile grafice şi de procesare ale plăcii video şi a procesorului grafic al acesteia. De aici vin şi potenţialele probleme, WebGL având o cale de acces directă la hardware-ul plăcii video şi putând astfel să exploateze bug-uri ale acesteia, provocând îngheţarea sistemului sau resetarea calculatorului. WebGL permite acum jocurilor cu grafică foarte avansată să ruleze şi prin intermediul browserului, un exemplu fiind Phosphor, un FPS Multiplayer despre care v-am povestit şi noi.

Având în vedere că Internet Explorer nu mai este platforma dominantă de acces la internet, această decizie a Microsoft ar putea mai degrabă să fie în detrimentul companiei decât în detrimentul WebGL, fiindcă utilizatorii vor migra către alte browsere şi nu se vor mulţumi cu idea că Internet Explorer ar putea „cândva” să suporte tehnologia care aduce poate cele mai importante schimbări în web-browsing din ultima perioadă.

 

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

6 − 3 =

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.