Facebook ca unealtă de vânzări, nu tocmai eficientă

Facebook este într-adevăr o metodă foarte bună de a-ţi identifica prietenii (cunoscuţi sau necunoscuţi) şi un mediu bun de comunicare cu aceştia. Goldman Sachs şi-a pus şi întrebarea dacă Facebook e şi o unealtă eficientă de vânzări. După ce unele companii muzicale au transformat Facebook în principalul canal de vânzare al produselor, studiul Goldman Sachs vine să infirme totuşi utilitatea site-urilor de socializare ca şi canal eficient de vânzare.

Conform studiului, site-urile de socializare, în frunte cu Facebook, au o influenţă foarte mică în ceea ce priveşte deciziile de achiziţii online. Cel puţin deocamdată, motoarele de căutare şi site-urile specializate de recomandări au o influenţă semnificativ mai mare. 

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

5 × 4 =

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.