Microsoft publică într-o formă inedită rezultatele unui studiu asupra internetului

Microsoft a publicat într-o formă inedită rezultatele unui studiu efectuat recent cu privire la internet şi reţelele sociale în relaţie cu accesul mobil la informaţie.

Redăm mai jos infograficul de la Microsoft, deşi în sumar putem remarca că ideile principale se leagă de câteva aspecte principale: piaţa de acces mobil la nivel internaţional este din ce în ce mai mare, cu o concentrare în zona de căutări locale, jocuri şi access la youtube; iar socializarea are cea mai largă distribuţie în rândul utilizatorilor de Internet pe device-uri mobile.

mobile marketing and tagging

Learn More about Mobile Tagging at Microsoft Tag. 

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

four × two =

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.