Call of Duty: Modern Warfare 3 vs Battlefield 3

Call of Duty Modern Warfare 3 va fi lansat abia pe 8 Noiembrie 2011. De ce vorbim deja despre el? Fiindcă este un joc care aduce experienţe noi în ceea ce înseamnă jocuri de război. Dar nu vorbim doar de Modern Warfare 3, Battlefield 3 nu se lasă nici el mai prejos.

Nu putem totuşi să ignorăm noutăţile cu care vine Battlefield 3. Pe lângă opţiunile noi de interfaţă şi modul ingenios de furnizare a instrucţiunilor de luptă, Battlefield 3 vine şi cu un sistem interesant de furnizare a misiunilor disponibile în joc şi cu nişte veşti interesante cu privire la modul cooperativ de joc.

Dacă la Battlefield 3, concurentul principal al lui Modern Warfare 3, modul multiplayer va fi disponibil cu până la 64 de jucători (dar limitat pe console la maxim 24 de jucători pe un server), Activision nu a oferit încă informaţii clare cu privire la ce va conţine modul multiplayer la Modern Warfare 3.

Până când vom avea mai multe informații exacte despre cele 2 jocuri, vă lăsăm să vă delectați cu cel mai recent trailer cu gameplay al lui Battlerfield 3, peste 12 minute de acțiune și detalii clare de pe tot parcursul jocului. Nouă ne-a plăcut.

Review: Phosphor, un FPS multiplayer pentru browser

Phosphor este un joc de browser care ne-a fost propus spre review de unul din vizitatorii site-ului nostru. Nu ne este clar dacă vizitatorul nostru face parte sau nu din echipa de dezvoltare, deşi nu am remarcat niciun nume românesc pe pagina de credits. Din câte ne-am dat seama e vorba doar de un fan, dar idea ni s-a părut interesantă aşa că am reacţionat foarte repede.

Având în vedere că e vorba de un joc de browser, ne-am propus să luăm la rând toate aspectele care ni se pare interesante şi pe care le-am întâlnit pe parcursul experienţei noastre de review pentru acest joc.

Instalare

Prima problemă de care ne-am lovit a fost necesitatea de a avea instalat Adobe ShockWave Player pe Chrome-ul 12 pe care facem testele, plus o reclamă barosană în partea de jos a paginii de acces. Dacă ShockWave Player e un aspect oarecum neutru şi care ţine doar de preferinţa autorului cu privire la mediul de dezvoltare al jocurilor, reclama de jos este un aspect destul de deranjant, dar speram că măcar aparţine autorului, şi dacă cineva face click pe reclamă banii ajung probabil la autorii jocului. Care joc este gratuit.

În ce priveşte mediul de dezvoltare folosit, ne-ar plăcea desigur să vedem cât mai multe jocuri şi aplicaţii care să folosească WebGL, dar trecem peste acest aspect şi mergem să instalăm Adobe Shockwave Player. Din păcate linkul din pagina jocului duce către o pagină de pe site-ul adobe care încearcă să descarce automat pe sistemul nostru un fişier denumit „dir.dcr”, lucru care nu ne place deloc, aşa că facem un cancel la donwload şi folosim google pentru a identifica pagina de descărcare pentru instalarea unui Shockwave Player legitim: http://get.adobe.com/shockwave/ sau direct aici.

Încărcare

Odată instalat acest plugin începe încărcarea jocului. Din nou probleme. Pagina arată că se încarcă ceva, dar la fiecare etapă de încărcare vezi mereu „progress: 0%” pe tot parcursul etapei respective, iar pe conexiunea noastra (printr-un proxy, dar un proxy rapid ce-i drept) am fost tentaţi să renunţăm la un moment dat, fiindcă încărcarea a durat în total 4 minute şi 33 de secunde, ceea ce e cam mult pentru un joc online. Oricum, aşteptările noastre au crescut semnificativ.

Jocul încarcă în total aproximativ 1.7 mega de resurse şi prezintă apoi un ecran de setări şi intrucţiuni. Din păcate, o parte din informaţiile depre joc, aflate în partea de jos ecranului, sunt plasate sub bannerul deja menţionat. De aici am aflat că Phosphor este un FPS multi-player care foloseşte engine-ul bine cunoscut PhysX de la Ageia, iar versiunea curentă este public beta 2, pentru care focusul a fost pe dezvoltarea gameplay-ului multiplayer şi a elementelor de physics.

Am remarcat cu plăcere că jocul are o serie lungă de opţiuni de customizare, atât pentru controalele jocului cât şi pentru video, audio, skin-urile jucătorului şi aşa mai departe. Am sugera totuşi ca pagina de alegere a jucătorului, şi mai ales a numelui, să nu fie printre opţiunile de setări ale jocului, ci un ecran diferit în care să fie aleşi aceşti parametri înainte de a face click pe „Start game”.

Gameplay

Trecând la jocul în sine, nu avem decât cuvinte de laudă. Nu am reuşit să ne jucăm multiplayer, dar roboţi din joc au fost mai mult decât satisfăcători pentru deathmatch scurt într-una din hărţile jocului.

Am remarcat că hărţile sunt încă oarecum neterminate, fiindcă din orice poziţie aflată în spaţiu deschis a hărţii poţi vedea prin zonele neconstruite către alte zone ale hărţii în care nu sunt pereţi sau alte obiecte care să blocheze perspectiva. Zonele intermediare, care sunt gri, ar trebui mascate cumva pentru a nu da senzaţia de neterminat.

În schimb, există în joc o lungă serie de power-up-uri, health-pack-uri, arme şi în plus jocul vine cu diverse concepte care îmbunătăţesc dinamicitatea jocului. Am remarcat lifturile, care sunt de obicei nişte platforme unidirecţionale (doar în sus) care sunt acţionate automat, platforme de lansare bi-direcţionale care te aruncă în aer peste o zonă altfel inaccesibilă către un punct prestabilit de aterizare, turnuri de observaţie de unde poţi folosi arme de tip snipper şi aşa mai departe.

Printre lucrurile mai puţin plăcute am enumera: boţii sunt uneori parţiali invizibili, poziţia lor fiind dezvăluită totuşi de armă, care este vizibilă. Neavând posibilitatea imediată de a testa facilitatea de multi-player, nu am putut să ne lămurim dacă e vorba de un feature sau un bug. Ce-i drept poţi selecta să nu ai nicio armă activă, caz în care probabil te poţi mişca nevăzut prin peisaj dar nici nu poţi împuşca pe nimeni. Asta rămâne de verificat.

Verdict

Luat cu totul, jocul este un FPS bine construit, care foloseşte directx 9 din browser, deci e avantajat de facilităţile plăcii video din dotare, care rulează foarte bine pe o placă video incorporată sau pe un laptop fără pretenţii extraordinare de performanţă, iar dacă opţiunea de multiplayer e la fel de fun cum e jocul cu boţi, putem să spunem că la preţul ăsta avem un joc extraordinar, pe care vi-l recomandăm cu căldură.

Screen-shots

Capturile de ecran prezentate mai jos sunt făcute chiar de noi în timpul testării jocului, dar puteţi vedea mai multe imagini pe pagina producătorului rasterwerks.

PlayStation Network reactivată după 26 de zile

Incidentul de securitate cel mai important al acestui an a fost ştirea că datele personale pe care Sony le stochează în legătură cu accesul clienţilor săi la PSN (PlayStation Network), reţeaua virtuală care permite tuturor posesorilor de PlayStation să se joace online, au fost compromise.

Sony a fost obligată la momentul respectiv să închidă efectiv reţeaua, cu estimări iniţiale de repornire rapidă, dar iată că a durat aproape o lună până când Sony a reuşit să rezolve o parte din probleme, şi spunem o parte din probleme fiindcă în Japonia, ţara de baştină a Sony, compania nu a primit permisiunea să reactiveze reţeaua până când nu rezolvă şi clarifică cât mai clar şi mai explicit problemele de securitate.

Pe scurt, e vorba de 77 milioane de conturi şi datele asociate cu acestea, multe dintre ele având ataşate numerele cardurilor de credit ataşate conturilor de utilizator.

După incidentul din 20 Aprilie, Sony a mai primit o lovitură pe 2 Mai, când Sony Online Entertainment a fost atacată separat şi a mai pierdut 24.6 de milioande conturi cu cel puţin 12,700 de conturi de carduri non-US. Pe 4 Mai Sony a refuzat să participe la o audiere oficială şi a trimis în schimb o scrisoare în care dădea vina pe grupul de hackeri Anonymous pentru acest incident. Evident, în lipsa oricărei idei asupra a ceea ce s-a întâmplat, atacul nu poate fi atribuit decât unui răufăcător „anonim”.

După reactivarea reţelei, Sony s-a lovit de o nouă problemă: numărul de cereri de resetare a parolelor curente, incident care a pus din nou pe butuci reţeaua, de data asta pentru o perioadă estimată de doar 30 de minute.

Angry Birds pentru PC, beta în Chrome Web Store

Google a lansat recent faimosul joc Angry Birds, despre care am mai vorbit şi noi, pe Google Chrome Web Store, asta însemnând că Angry Birds poate rula acum pe virtual orice platformă. Jocul poate fi descărcat gratuit de pe Chrome Web Store, şi poate fi instalat ca aplicaţie Chrome.

Ne pare bine că  în joc se salvează starea curentă a progresului în joc, astfel încât să nu-l iei de la capăt de fiecare dată când îl accesezi din nou. Un aspect pe care l-am mai verificat şi care ne-a dezamăgit a fost că rezoluţia ferestrei de joc efectiv este limitată chiar şi în versiunea HD, astfel încât nu te poţi bucura de întreaga suprafaţă a monitorului ca să vezi şi păsările şi ţintele. Sau poate chiar asta e idea.

Un lucru interesant pe de altă parte este posibilitatea de a juca Angry Birds pe un computer desktop multitouch care rulează Windows 7, controalele jocului fiind perfect gândite, jocul putând fi jucat pe un ecran touch-screen de PC exact la fel cum este jucat pe un smartphone Android. Noi am făcut testele cu un MSI WindTouch AE2420 multitouch şi nu am avut nimic de reproşat.

Jocul Duke Nukem Forever va fi lansat în Iunie

Cel mai aşteptat joc din toate timpurile, în sensul în care nimeni nu credea cu adevărat că va mai fi lansat vreodată, Duke Nukem Forever, va fi lansat prin intermediul platformei Steam pe 9 Iunie 2011.

Printre noutăţile aduse de joc sunt menţionate: vorbele de duh ale protagonistului, interactivitate completă cu mediul, dimensiune şi varietate a ambientului, multiplayer nemaiîntâlnit.

Chiar dacă nu ne e foarte clar ce a vrut să zică Steam în descrierea jocului, noi suntem absolut siguri că distribuitorul jocului face mişto de noi şi de toţi potenţialii jucători fiindcă preţul de achiziţie, după discount pentru pre-order, este de 44.99 EURO!!!

Aşa că ne oprim aici şi vă oferim totuşi linkul către pagina oficială de la Steam pe care puteţi să NU mergeţi aici.

Şi dacă nu ştiţi pe ce aţi putea cheltui mai eficient 45 de euro lăsaţi-ne un comentariu şi vom răspunde fiecăruia în parte.

Ascunzătoarea lui Bin Laden hartă în Counter Strike

Ca să fim sinceri ne mirăm că a durat atât de mult, dar iată că avem o hartă pentru Counter Strike care reproduce în detaliu, pe baza informaţiilor reale disponibile despre această locaţie, locul în care a fost capturat Bin Laden.

Deocamdată harta este  un map multiplayer de uz general care reproduce dimensiunile reale ale locaţiei din Abbottabad – Pakistan, dar creatorul acestei hărţi spune că ar putea fi dezvoltată ca hartă pentru misiune cu ostatici sau bombe pe viitor.

Puteţi descărca gratuit această hartă aici.

Laptop pentru Jocuri: Asus ROG G73Jh

Laptopul Asus ROG G73Jh, anunţat de Asus în Ianuarie, este un laptop gândit pentru jocuri care vine cu un ecran de 17inch şi specificaţii hardware destul de interesante. Asus spune că design-ul acestui laptop a fost inspirat de avionul de luptă  Lockheed F117A, dar din poze nu reiese foarte clar care sunt aspectele comune.

Specificaţiile acestui laptop, conform producătorului, sunt următoarele:

Asus ROG G73Jh Gaming Laptop
17.3 inch full HD display @ 1920×1080 pixels
Intel Core i7 720QM @ 1.6GHz (4 cores, 8 threads) Turbo Boost up to 3.33GHz
8GB DDR3 RAM (4 x 2GB)
ATI Radeon HD 5870 1GB RAM
1 TB SATA HDD (2x500GB)
Blu-Ray Drive
DVD Super Multi
Bluetooth 2.1
WiFi 802.11 b/g/n
4 USB 2.0 ports
HDMI port
SD card reader
2MP webcam
8-cell 5200mAh Li-Ion battery
Windows 7 Ultimate

Denumirea ROG este alocată gamei de device-uri Republic of Gamers, un sub-brand dedicat împătimiţilor de jocuri pe calculator, dar nu ne e este foarte clar de ce un gamer ar alege să plătească semnificativ mai mulţi bani pentru a avea un laptop de 17inch, care nu e foarte portabil, în loc de un desktop ceva mai configurabil şi cu siguranţă mai ieftin la aceleaşi caracteristici.

Cele mai aşteptate jocuri: Dead Island

Imaginaţia industriei de jocuri a fost stimulată de trailer-ul incredibil al jocului Dead Island. Lansarea jocului a devenit astfel unul din cele mai anticipate evenimente din industria jocurilor pe calculator.

Presa care se ocupă de jocurile pe calculator, în special cea străină, s-a ocupat foarte mult de acest joc, mai ales că e un joc cu zombi iar oameni sunt întotdeauna încântaţi de jocurile cu zombi.

Ce a părut ciudat în toată povestea a fost faptul că Deep Silver, care este publisher-ul acestui joc, a anunţat că el va fi distribuit în America de Nord de către Square Enix, un alt publisher şi distribuitor de jocuri.

Într-un interviu cu directorul de marketing şi PR al Deep Silver, Ars Technica a încercat să lămurească acest subiect. Dacă sunteţi pasionaţi de industria jocurilor pe calculator şi prin asta eu înţeleg mai mult decât să testaţi fiecare joc nou apărut, materialul publicat de Ars Technica ar putea să fie foarte interesant.

Ca să nu îi lăsăm totuşi în ceaţă (fiindcă din ceaţă apar tot felul de zombi) pe pasionaţi de jocuri, trebuie să spunem că Dead Island este un FPS create pentru PlayStation 3 cu versiuni pentru PC şi Xbox 360, în care treaba ta este să supravieţuieşti pe o insulă pe care ai ajuns pentru o vacanţă tropicală. Evident, lucrurile au luat-o razna în acest paradis în urma unei epidemii, iar acum trebuie să te descurci pe o insulă plină de zombi.

Jocul este un first person care permite jocul coop cu alţi 3 jucători, permite customizarea armelor, are elemente de RPG pentru a asigura evoluţia personajelor şi, nu în ultimul rând hoarde de zombi enervaţi.

Jocul nu este încă disponibil dar poate fi comandat anticipat pe Amazon, deci nu mai e mult până la lansare. Te lăsăm cu câteva imagini din joc.

Brink, un FPS cu modul de server standalone gratuit

În ultima vreme foarte multe jocuri de PC au fost lansate destul de abrupt, similar cu strategia utilizată pentru console, fără vreun fel de facilităţi suplimentare specifice PC-urilor şi care ar fi putut face diferenţa şi ar fi putut capta atenţia gamerilor mai mult decât pentru un pac-pac rapid şi apoi trecem la următorul joc similar. Iar asta e valid mai ales în lumea FPS-urilor. Lucrurile se pot schimba pe 13 Mai 2011, când se lansează Brink.


Brink se ocupă măcar de acest aspect, venind cu un server standalone cu facilităţi complete chiar înainte ca jocul în sine să fie lansat. Nu trebuie deci să închiriezi un server, nu trebuie să joci pe serverele producătorului şi în plus, poţi să modifici totul pentru joc aşa cum îţi place ţie. Când te gândeşti la faptul că poţi controla mediul din joc automat te entuziasmezi şi abia aştepţi să te înfigi în el.

Mai mult, dacă eşti printre cei care deţin un site şi un server de jocuri, nu te opreşte nimic să rulezi un server pentru gaşca, vizitatorii sau clanul tău fără să fie nevoie măcar să-ţi cumperi jocul. Ce-ţi poţi dori mai mult? Mai ales că Brink Standalone Dedicate Server vine cu câteva configuraţii prestabilite şi moduri de joc care includ modurile campanie, stopwatch, obiectiv sau co-op, aşa cum aflăm din FAQ-ul jocului. În plus, există o serie de comenzi care pot fi rulate pe server şi care-ţi permit să customizezi şi mai mult mediul de joc, ajustând de exemplu limitele de timp, timpul de warm-up, dimensiunile echipelor, friendly fire, voice chat, disponibilitatea diverselor power-up-uri din Centrul de Comandă, restricţii de rank, număr de roboţi sau jucători controlaţi de calculator şi evident parolele.

Dacă aţi aruncat o privire şi pe trailer-ul jocului, nostalgicii au observat probabil mici asemănări cu Duke Nukem, un joc care i-a bântuit multă vreme pe cei din generaţia calculatoarelor Home Computer (HC).

Jocuri – Cargo: The Quest for Gravity

Despre Cargo: The Quest for Gravity nu vă putem spune decât ceea ce a dezvăluit casa de producție, fiindcă jocul urmează să fie lansat abia pe 20 Mai 2011. Îl prezentăm fiindcă am căutat un joc original cu ceva deosebit. Cargo: The Quest for Gravity pare să dețină această caracteristică. Jocul se desfășoară mult în aer și uneori în apă, iar personajul principal trebuie să se agite și să descopere tot felul de obiecte cu ajutorul cărora să rezolve diverse puzzle-uri cu scopul final de a restaura gravitația pe planetă. Printre obiecte se numără statuia libertății, pietrele din Insula Paștelui și cine mai știe ce…

Gameplay-ul este gândit să creeze dependență, principala caracteristică fiind puzzle-urile ale căror rezolvare se bazează pe identificarea unor soluții gravitaționale. Până la lansarea jocului, care se va produce în mai puțin de o lună, vă lăsăm să vă delectați cu niște capturi de ecran cu adevărat incitante.

SDK Kinect de la Microsoft pentru PC

Atunci când din ce în ce mai mulţi pasionaţi de tehnologie vin şi folosesc gadget-ul pe care l-ai creat, culmea, pentru altă platformă şi scopuri oarecum diferite, probabil e cazul să iei frâiele în mână şi să faci ceva în privinţa asta. E vorba de Kinect, gadget pe care l-am mai pomenit deja în câteva rânduri şi care a fost gândit de Microsoft ca un periferic necesar pentru schimbarea experienţie de joc pe consolele Xbox 360.

Microsoft a ales varianta corectă în acest caz şi nu s-a împotrivit cursului normal al lucrurilor. Ei au lansat recent un Software Development Kit (SDK) care poate fi utilizat pe PC pentru a crea aplicaţii sau chiar jocuri care să beneficieze de facilităţile oferite de Kinect.

Nu vom intra acum în detalii, dar merită menţionat că prin comparaţie cu ceea ce au realizat pasionaţii până acum, acest SDK oferă acces la câteva facilităţi noi cum ar fi: urmărirea mişscărilor scheletului pentru  două persoane simultan, acces la toate cele patru elemente ale microfonului Kinect inclusiv posibilitatea de noise-cancelation, aces la informaţiile legate de adâncime, pentru identificarea distanţei dintre subiect şi Kinect, plus o tonă de documentaţie.

În ce priveşte utilitatea pentru cei care au gânduri comerciale, cel puţin deocamdată lucrurile sunt clare în privinţa asta: acest SDK poate fi utilizate doar pentru aplicaţii non-comerciale.

Humble Bundle, 5 jocuri pe care plăteşti cât vrei

„The Humble Bundle” este un concept interesant lansat cu ceva timp în urmă, care reuneşte 5 jocuri interesante realizate de producători independenţi şi care a ajuns la iteraţia numărul 3. The Humble Bundle conţine un „bundle”, un pachet de 5 jocuri bine realizate care pot fi descărcate împreună şi pentru care plăteşti, dar plăteşti exact atât cât vrei să plăteşti. În plus, jocurile nu sunt protejate de DRM, deci le poţi instala de câte ori vrei pe calculatoarele tale.

Dacă în trecut compilaţia de jocuri avea 5 jocuri de la producători diferiţi, se pare că pentru această ediţie cele 5 jocuri vin toate de la acelaşi producător european, Frozenbyte. Lista conţine: Trine, Shadow-Grounds cu extensia Shadow-Grounds: Survivor, Splot şi Jack Claw. Trebuie menţionat că Splot este încă în lucru, dar va putea fi descărcat ulterior, iar pentru Jack Claw, versiunea disponibilă momentan este de tip prototip.

Jocurile, dacă ar fi cumpărate separat, ar costa în jur de 50 USD, dar cei care decid să le ia prin Humble Bundle au plătit în medie 8 USD pe pachet. Jocurile sunt jucabile pe Windows, Mac şi Linux, iar pe site-ul distribuitorului se pot urmări diverse statistici legate de plăţi, cum ar fi preţul mediu plătit de utilizatorii de diverse platforme, numărul total de achiziţii şi suma totală strânsă până acum.

O alta facilitate interesantă este faptul că la achiziţie puteţi decide exact unde merg banii pe care îi plătiţi, putând să îi direcţionaţi către producător, către distribuitor sau către 2 organizaţii non-profit: EFF – Electronic Frontier Foundation sau Child’s Play.

În bundle-urile anterioare au fost incluse jocuri interesante, despre care am mai vorbit şi noi, cum sunt Osmos sau Machinarium, din care am extras şi ilustraţia acestui articol.

Dacă vi se pare o idee bună, faceţi o vizită azi celor de la Humble Bundle, fiindcă promoţia pare să dureze până pe 25 aprilie 2011.

Osmos, jocuri ambientale şi jocuri gratuite

Dacă jocurile gratuite nu fac neapărat vâlvă decât o dată pe an, şi dacă adăugăm la asta şi clasificarea joc „ambiental”, ar putea părea că Osmos nu ar avea prea multe şanse de succes. Dar Osmos ne-a surprins. Am testat Osmos acum vreun an, atunci când a câştigat câteva premii importante, şi l-am descărcat din nou şi l-am jucat cap-coadă zilele trecute.

E un joc simplu ca grafică, dar în acelaşi timp impresionant, un joc simplu ca sistem de joc dar extrem de dificil ca strategie de finalizare, un joc complicat ca evoluţie a game-play-ului dar care se învaţă foarte-foarte uşor pe măsură ce avansaţi către nivelurile complexe.

Jocul se bazează pe un sistem de phisics destul de inteligent şi care funcţionează extrem de bine, foloseşte mouse-ul şi doar câteva taste care şi ele sunt mai mult sau mai puţin opţionale, şi are un soundtrack electronic ambiental extrem de interesant.

Osmos e un joc pe care să-l descărcaţi acum (disponibile la download gratuit versiunea pentru PC sau versiunea pentru MAC), mai ales că are doar 17Mb, şi pe care să-l instalaţi şi să-l jucaţi imediat. E un joc care e bun într-o pauză de lucru (dacă lucraţi acasă) sau într-o seară în care vreţi să vă relaxaţi într-un univers  zen.

Superbrothers: Sword & Sworcery, recenzie pozitivă

De mai bine de o săptămână site-urile de jocuri vorbesc despre

Superbrothers: Sword & Sworcery.

Ne-am abţinut cât ne-am abţinut, sperând că e doar un „hype” de moment şi că Sword & Sworcery va dispărea în negura istoriei jocurilor de tip concept. Dar se pare că nu, se pare că Sword & Sworcery e un joc exclusiv pentru iPad, iPhone şi iPod care a venit pentru a rămâne.

Ars Tehnica a publicat un scurt review al jocului, în care remarcă o scenă particulară, în care eroul ajunge la un capăt de ţărm luminat de lună. În faţă doar apă, iar pe ecran apare un cuvânt: „Believe”. Sugestia nu e foarte subtilă, dar jocul e compus dintr-o serie lungă de astfel de momente, pe care jucătorii par să le guste foarte tare, până la punctul în care poţi avea senzaţia că jocul e făcut special pentru tine.

Vă recomandăm să mai găsiţi câteva referinţe despre acest joc şi apoi să vedeţi dacă ajungeţi la aceaşi concluzie cu cei de la Ars Tehnica: De Cumpărat!

Captain America: The First Avenger (trailer)

Vineri a fost lansat trailerul oficial al filmului Captain America: The First Avenger. Cum va povesteam in urma cu putin timp, pelicula va fi acompaniata de un joc Third Person Action Adventure care vine sa comleteze povestea filmului. In timp ce gamerii au avut ocazia sa vada primele imagini in-game ale jocului Captain America: Super Soldier, despre filmul bazat pe personajul creat de Marvel nu se stiau prea multe. Vineri a aparut trailerul oficial al filmului si pare inca un produs scos din matrita Marvel. Punctul forte, singurul din ceea ce prezinta pana acum filmul, sunt efectele speciale. Fizicul actorului Chris Evans (in rolul lui Steve Rogers aka Captain America) este manipulat digital astfel incat sa arate subnutrit la inceputul povestii, urmand ca apoi sa devina un zid de masa musculara. O metoda mult mai usoara decat ceea ce a facut Christian Bale (care joaca si rolul lui Batman) pentru „Masinistul”, cand a reusit sa slabeasca aproape 30kg pentru rolul lui Trevor Reznik.

Captain America urmeaza una din povestile clasice ale super-eroului: un tanar care vrea sa lupte pentru patria sa (ghici care) este refuzat din cauza conditiei sale fizice. Primeste oportunitatea vietii- sa intre intr-un program top secret, care nu decurge conform planului si il transforma intr-
un super erou. Orice super-erou trebuie sa infrunte un „super-villain”(v. poza), iar Captain America are ocazia sa se ridice la inaltimea ocaziei. Morala: Copii, iubiti-va tara si nu uitati ca puteti fi oriceea ce vreti sa fiti! Sfarsit..

http://www.youtube.com/watch?v=A1Hi8B1jOBo&w=550